2015. március 16., hétfő

The Originals novella

Sziasztok!

A korábbi posztban említettem, hogy a soron következő novella a The Originals sorozathoz készült. Többé kevésbé megtartottam a szereplőket és a történet menetét, de nyilvánvalóan nem teljes az egyezés. Végtére is ez egy novella.
Röpke huszonkét oldalas irományom valahol az első évad után, a második évad elején tudnám a történethez illeszteni, ha valaki erre kérne. :) A történetnek egyébként gondolkodom egy folytatásán, de míg csak gondolati szinten van bennem jelen, addig nem kívánok részleteket mondani róla. :)
Legutóbb azonban említettem nektek egy Harrys, hosszabb történetet is. Erről pontos részleteket kaptok majd szerdán. :) Addig is, remélem érezni fogjátok a novellát. Próbáltam a lehető legélethűbben megírni, remélem ezt ti is érezni fogjátok majd. A történetet egyébként oldalt a The Originals novella címszó alatt találhatjátok meg, ahol mellékeltem nektek egy videót is. A novellát egyébként hosszúsága miatt két részre vágtam, így az alábbi címszóval találhatjátok meg őket:

part 1.
part 2,

Ám mielőtt olvasni kezdenétek, engedjétek meg, hogy hálámat fejezzem ki néhány személynek. Elsősorban Nikinek, ki szüntelenül hallgatta ötleteléseimet és végigkísérte a novella megalkotását. Nem is beszélve a javításban nyújtott segítségéért. Köszönöm! És köszönöm Bettinek, az én imádott unokatestvéremnek, amiért oly' szilárdan hitt bennem. Ennél többet nem is kérhetnék!
Végül pedig, de nem utolsó sorban, hálás köszönet Dórinak és Diának, amiért motiváltak, hogy időben befejezzem, nem is beszélve őszinte véleményükről. Nélkületek nem ment volna!
Most pedig nem maradt más hátra, mint előre! Kellemes szórakozást a novellához! ;)

.xx

C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése